2015. október 9., péntek

Vámpír-város

Kedves Olvasóim!
Hogy érzitek magatokat ezen az októberi napon?
Nos, felmerülhet a kérdés, miért is vagyok itt, amikor már A kulisszák mögött epilógusa is felkerült. Erre válaszolok az alábbiakban.
Néhány héttel ezelőtt, pontosan 2015. július 14-én, kedden jeleztem felétek, hogy folytatok a történetet, s azt is elmondtam, hogy utána egy másik blogot fogok írni, melyhez találhattok majd linket. Fogalmam sincs, pontosan hány személyhez juthatott el ez az információ, mindenesetre bízom benne, ez mindenkihez eljut, akit csak érdekelhet egy általam írt iromány.
Az új történetemet szeretném nektek röviden bemutatni, ami - ahogyan a címből is láthatjátok valamint már régebben is jeleztem - a  
V á m p í r - v á r o s  névre hallgat. Ez eredetileg egy kisregényféleség volt, ám úgy döntöttem, folytatom. A Bloggers Life-on kezdtem, azonban hosszú ideje megtalálható a blog is, amely ennek az elbeszélésemnek ad otthont. Tartok attól, hogy a elnevezése alapján egy átlagos, vámpíros blognak hangzik, ugyanakkor remélem, amikor beleolvastok, nem ekképpen fogjátok gondolni!

Egy város, ami tele van természetfeletti lényekkel… valakik csak úgy nevezik őket, hogy vámpírok. Sokakat nem érdekel, jók-e vagy gonoszak, pedig van különbség köztük.
Egy barát, aki nem mond el mindent, csupán félti azt a lányt, ki szinte a testvére.
Egy pizza futár, aki a csaj számára furcsa dolgokat beszél.
Egy régiesen beszél
ő srác, akibe a leányzó úgy érzi, lassacskán beleszeret, ami talán, ha valaki ismertetné vele a létfontosságú dolgot, megváltozna.
Sok emberféle, akik csak egy dolgot szeretnének, menjen innen messzire és ne is jöjjön vissza.
Pár rokon, aki nem is olyan, mint azt hitte.
És az ijeszt
ő valamint szomorú valóság.
Egy lány, aki már régóta abba a városba szeretett volna költözni.

Szeretettel várlak titeket ott is!
További szép napot!
by: Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése