2015. július 21., kedd

Fél év után folytatódik

Kedves Olvasóim! (Ha egyáltalán még vagytok.)
Sok mindenről kell beszélnem, tehát egyből bele is kezdek.
Miért tűntem el? Először is azt tisztáznom kell, hogy nem akartam. De aztán mégiscsak így lett. Ha röviden szeretném elmondani annyit kellene mondanom, érettségi. Az egyik nagy mumus sok ember számára, ugyebár. Egy évvel ezelőtt, sőt, még annyi időt sem kell visszamenni az időbe, amikor már-már megrögzötten mondogattam, hogy már pedig biztosan itt leszek a blogvilágba, annak ellenére mennyit kell majd tanulnom. Elhittem.
Nem szeretnék belemenni a részletekbe. Fontos év volt számomra, talán az egyik, ha nem a legfontosabb tanulmányi életem során. Nem szeretnék nagy dolgokkal jönni meg azt sem, hogy nagy dobra verjem az egészet, amikor tényleg, be kell látnom, hogy hibáztam, viszont azért el kell mondanom annak, aki esetleg nem tudná, hogy azért - igaz, kisebb-nagyobb terjedelmű tételekről beszélünk: húsz irodalom, húsz nyelvtan, húsz történelem, a választottról, ami ugye, változó mennyi, nekem igazából tizenöt-húsz biológia tételem volt, hisz a növénytanra ott volt a könyv és persze a nyelv, az angol, amire húsz tételpáros van: társalgás, szituáció, képleírás - kilencvenöt-száz tételt, azaz körülbelül ennyi oldalt kellett megtanulnom. És most, hogy ezt elmondtam, bizonyára mindenki tudhatja, hogy ez nem sétagalopp. Persze, volt, aki már átélte, volt, aki még nem. Ez teljesen rendjén van. Meg hát, ebben az évben sem én voltam az egyetlen. Ennyit akartam erről beszélni.
Következő téma a hogyan tovább? Szeretném befejezni a történetet. Pénteken jön is a rész. Már kész van, elküldtem a dokumentumot a bétámnak, akitől vissza is kaptam. Néhány nap és ki is adom a kezeim közül.
Az időpontra egy pillanatra visszatérve: keddenként nem lesz részlet, azt nem ígérhetem meg, hogy ez menni fog, tekintve, hogy azért nekem is nyár van, azonban péntekenként, ameddig be nem fejezem mindenképpen lesz. Igaz, nincs is már vissza sok rész. Huszonötre terveztem - plusz ugye, az epilógus.
És végül az utolsó dolog, amit szerettem volna tisztázni: mi lesz ez a történet után? Új következik - méghozzá folytatom azt a történetemet, amit a Bloggers Life-on elkezdtem. A kulisszák mögött zárása után valószínűleg lesz egy bejegyzés róla, ámde addig ezen nem szeretnék mást mondani róla, csupán a címét - és csatolva hozzá a linkjét -, ami a Vámpír-város. Remélem, annak ellenére, hogy az elnevezése alapján egy átlagos, vámpíros sztorinak hangzik, amikor hamarosan beleolvastok, nem ekképpen fogjátok gondolni!
P. s.: Ha van valami, amire egyenlőre nem derült fény A kulisszák mögött elnevezésű történetemmel kapcsolatban, és kíváncsi vagy rá, akkor nyugodtan írd meg itt, kommentben, vagy akár levélben az e-mail címemre - ami a timidreams@gmail.com. Annyit még ehhez hozzá kell fűznöm, hogy hamarosan az is kiderül,
Josh hogyan élte át azt az eseményt, amiből ez a katyvasz lett.
Köszönöm szépen, ha valaki elolvasta!
További szép napot!
by: Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése