2014. október 20., hétfő

Szerdán és vasárnapon is új rész?!

Kedves Olvasóim!
Igen, tudom, tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy péntekre, esetleg szombatra vártátok az új részt. Nos, azt terveztem, hogy lehet, vasárnap össze tudom hozni, csakhogy ez nem jött össze, aminek mondhatni egyszerű oka volt: magánélet. Igazából a kis városunkban évenként van szombaton és vasárnap egy búcsúféleség, amire szinte lehetetlen, hogy ne menjek. Hát, ez így is történt. Szombaton a fél délutánomat, vasárnap majdnem az egészet ott töltöttem - és így is nagyjából ezer szó megtalálható a gépemen a következő részből, ami kissé meglepő számomra, ugyanis pénteken leültem írni és semmit sem pötyögtem le egész délután, mert nem tudtam, mi történhetne. Fogalmam sincs, hogy mi lesz a vége ennek a résznek, ám akárhogyan is nézegethetem a naptáram, ma történelem tételt kell tanulnom és - elképzelhető, azonban még nem biztos, hogy - holnap magyar tételt. Szóval úgy tervezem - tehát kérlek, számítsátok bele, hogy még bármi közbejöhet -, hogy szerdán kiteszem a tizenhetedik részt és maximum vasárnap este a tizennyolcadikat.
Röviden és tömören összegezve a dolgokat: Sajnálom, hogy ennek ekképpen kellett lennie, én nem vagyok ilyen, ugyanakkor ezt hiába magyarázom: a sok tanulás és szabadidőhiány miatt úgy érzem, kezdem elveszíteni a hiteleségem, amit - tán mondanom sem kell - nagyon nem szeretnék, hiszen saját magam tulajdonságainak mondanék ezáltal ellent, arról nem is beszélve, hogy nektek csalódást okoznék… Már, ha eddig még nem tettem.
Hálásan köszönöm az összes támogatást, amit csak kaptam tőletek, ennek következtében akár azt is, hogy olvastok. Tényleg jól esik akár egy pipa is, hiszen előre tudhattam, nem ez lesz a legsikeresebb történetem, mégis itt vagytok ennyin, ami mondhatni, hihetetlen. Mindegy, nem untatlak titeket ezzel a gondolatmenetemmel.
További szép napot és kitartást kíván erre az őszi szünet előtti két napra,
Timi Dreams

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése