2014. október 4., szombat

Miért nincs rész?

Kedves, Olvasóim!
Őszintén sajnálom, hogy egyáltalán ilyen dolog felmerülhet, azonban sajnos úgy hozta a sors, hogy
nem tudtam részletet, s főleg nem részt hozni, ennek mondhatni egyszerű oka van: végzős vagyok, alias nem volt időm, s energiám megírni a egészet, elküldeni lebétázni, majd feltenni. Minden nap kellett a következő napra készülnöm, s igazából csak annyi volt a kérdéses éppen magyar vagy történetem tételt kell tanulnom. Ez az év rettenetesen fontos nekem, főként, hogy kijött belőlem a maximalista énem. Ugyanakkor szeretnék haladni itt is, hisz szeretek írni.
Egypár sor meg van a következő részből és szeretném ma befejezni. Nem tudhatom, ebből mi lesz, ugyanis ahhoz pörögni-e kellene a fejemben az eseményeknek és ez nem várható egy nagyon-nagyon izgalmas részre, inkább még inkább érzékeltetem, mennyire jó kapcsolatot ápolnak ketten. Nos, az előbbi mondatot lényegében nevezhetem spoilernek is, ám azok után, hogy ezen a héten eddig semmi bejegyzést nem kaptatok ennyit mindenképpen megérdemeltek.
Köszönök mindenféle támogatást, amit eddig kaptam tőletek! Igazán jól esik.
Tehát a részt igyekszem ma befejezni, viszont nem szeretnék semmi pontosat ígérni. A következő részek pedig nem tudom, mikorra várhatóak, szeretném betartani a megadott dátumokat, csakhogy tekintve, hétvégén is nem árt, ha jó néhány dolgot tanulok - most éppen egy magyar tétel, amit pótolnom kell, egy magyar tétel, amit javítani szeretnék, mert nem érzem jónak, egy átlag szerdai magyar tétel, hisz minden héten írunk egyet az előbb említett napon első órába és persze, két történelem tétel, hiszen abból is pótolnom kell és nem tudhatom, melyiket kapom, emellett attól még, hogy szerencsém volt az államalapítással, még az első világháborúsat is meg kellene tanulni, oh, és természetesen a földrajzon ki ne hagytam, amiből kedden témazárót írunk a tőzsdéről és egyéb finomságokról (Figyelem! Ezt nem önsajnáltatásként írtam, hanem mindössze annyi volt vele a célom, hogy átérezzétek, milyen nem könnyű is az érettségi előtt állok éve.) -, mert elég sok van.
Hálásan köszönöm mindenkinek, aki elolvasta a pampogásom!
További szép napot!
by: Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése