2014. szeptember 16., kedd

Részlet a 13. részből

Kedves, Olvasóim!
Kedd van, így itt is lenne a következő részlet.
Ez a rész igencsak előrebillenti majd Mad' és Josh kapcsolatát, ám hogy merre és milyen körülmények között azt magából a részből és a továbbiakból megtudhatjátok.
Remélem, elnyeri a tetszéseteket!
Jó olvasást kívánok hozzá!
További szép napot!
by: Timi


Telt múlt az idő, s nem volt semmi különösebben érdekfeszítő. Igen, mindig így telik ez a pár óra: unalmasan - a testőrök számára. Úgy vélem, sokan - jogosan - úgy gondolják, néha szeretek magányosan üldögélni, ugyanis most senki sem jött oda egy-két szónál hosszabb időre. Ezek is olyan kedves, egyszerű gesztusok voltak, hogy megkínáltak sütivel. Egyetlen dolgot emelnék ki, hogyha ezt meg kellene tennem: Joshua. Oké, lehet, túl sokat beszélek róla, de megőrjít. Időnként, amikor keresztülfutattam a tekintetem a srácokon az volt a benyomásom, többet néz engem, mint a dobot. Persze, hogy még tetézzük a dolgot, nem követett el egyetlen hibát sem, hiszen már álmából felébresztve is tudja a dolgát, mit mikor kell pontosan csinálnia. Furcsa mód, eszembe jutott, hogy egyszer megkérem, mutasson egy-két mozdulatot, hogy ne úgy hasson, mintha csak püfölném szerencsétlen felszerelést, hiszen imádom a hangszereket, ám ezt hamar el is vetettem arra hivatkozva, ha meg akarok tanulni pár mozdulatot valamin, ott van Niall és a gitár. Nevetségesen zavarba ejtő volt, amikor találkozott pillantásunk. Arra a pár pillanatra mintha megfagyott volna az idő, a messzeségből hallottam a hangokat, végül egy mosollyal lerendeztük mindketten az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése