2014. szeptember 2., kedd

Részlet a 11. részből

Kedves, Olvasóim!
Itt is lenne a következő részből a részlet, mely lényegében az előző rész végének a következménye.
Remélem, elnyeri a tetszéseteket!
További szép napot!
by: Timi


Arra ébredtem, hogy a nap sugarai igencsak zavartak, ezért megfordultam, s azzal a lendülettel le is pottyantam az ágyról. Még annyi lélekjelenlétem sem volt, hogy meghúzzam a takarót, habár lenézve magamra, inkább felpattantam és sietős öltözésbe kezdtem, mielőtt itt kapok szívinfarktust és a tetememet még valakinek öltöztetnie is kell, nehogy anyaszült meztelenül temessenek el. Oké, ez elég morbid, de… Nem éppen ekképpen terveztem a laza-Mad’-óráimat, ez még mindig nem én voltam… és soha nem is leszek. Hogyan vetemedhettem erre? Mennyire lehetett tömény az az alkohol, hogy olyan emberrel fekszek le, akit még csak nem is ismerek annyira, ráadásul nemrégiben még utáltam?! Most viszont fogalmam sincs, mit érzek iránta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése