2014. augusztus 19., kedd

Részlet a 9. részből

Kedves, Olvasóim!
Itt is lenne a részlet a következő rész miatt. Hű, nem nem tudom, mit mondhatnék, magáról a részről. Azt hiszem, elég, ha annyit mondok, most jön még csak a java.
Remélem, elnyeri a tetszéseteket! Jó olvasást!
További szép napot!
by: Timi


Kétségbeesett és szomorú voltam, tehát Niallre volt szükségem…, de nem ma…, azaz dehogynem, ezen a napon is, csak nem akartam ilyenkor zavarni, habár tudtam és sokszor hallhattam tőle, szívesen fordulhatok hozzá bármikor. Ez fordítva szintén igaz, ámde ettől függetlenül nem volt szívem esetlegesen felébreszteni, na, meg kizárólag aludni akartam. Szundítani egyet erre a napra, azokra a történésekre, amik a partok történtek, hátha kitisztul tőle a fejem, s újra az lehetek, aki voltam. Noha az igazi énem nagyjából az, aki ott voltam, mégsem lehetek olyan; kizárt, hogy érzékeny legyek, mert az egyenes út a szomorú, kilátástalan életbe - vagyis ezt tartottam, ezt tanultam. Hogy kitől? Az még legyen titok, oké? Nem szeretném egyből kiadni minden részletet magamról nektek sem, sajnálom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése