2014. augusztus 12., kedd

Részlet a 8. részből

Kedves, Olvasóim!
Itt lenne a következő részlet.
Remélem, tetszik!
Jó olvasást kívánok hozzá!
by: Timi



-  Anomália? – hebegtem észhez térve.
-  Tessék? – értetlenkedett.
-  Szabálytalanságot jelent – feleltem, mintha az lenne a világ legtermészetesebb dolga, hogy tudja… nos, úgy néz ki, számára nem.
-  Pontosabban? – kérdezte kissé idegessé válva.
-  Nem szabadott volna… Nem szabad semmi hasonló kapcsolatot létesítenem a védencemmel… Egyrészt régen ezt tanultam, másrészt a szerződésemben benne van. Így érzékenyebb lehetek valamire, ami őt éri, ezért nem megengedhető az ilyen kapcsolat – magyaráztam gesztikulálva, feszülten, kisebb-nagyobb szüneteket hagyva.
Belül felemésztett a tudat, s a szívem őrületesen sajgott, fájt minden egyes szavam, hiszen nem kis jelentéssel bírtak.
-  Oké. Nyugi! – mondta vállaimra téve kezét. – Tőlem nem fogja megtudni senki és azt a fogadás sem kellett volna. Sajnálom! Akkor még tök jó mókának tűnt…, viszont most… nem éppen… Azt hiszem, még számomra is túl romantikus volt ahhoz ez a pillanat, hogy ne tegyem meg – jegyezte meg egy apró, felületes mosoly kíséretében. – Ami pedig a következményeket illeti… Hát, amennyiben bármit is kiváltott belőled, mond! Hogyha esetleg később kezd több kialakulni köztünk…, ne aggodalmaskodj emiatt, tedd, amit akarsz! – kérte a szavakat keresgélve, miközben sok érzelem átsuhant az arcán.
-  Joshua!… Nem… Nem kell azért megjátszanod magad! Így is-úgy is tudom, hogy amint visszaértünk, szaladsz Paulhoz elmondani – jegyeztem meg ingerülten, majd elindultam arra, amerre eddig mentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése