2014. augusztus 24., vasárnap

2. díj

Kedves, Olvasóim!
Megint csak nem átlagos bejegyzéssel jelentkezem, melyet most Jasmine Youngnak és a Bitch Please blogjának köszönhetek. Azta, erre azért nem számítottam. Szeretném ezúton mindenkinek megköszönni a támogatást!
P.s.: Ez pár héttel ezelőtt íródott, de egyszerűen nem tudtam, kiknek adjam a díjat, ezért csakis most tudom kitenni.


Szabályok:
Írd meg, kitől van!
Írj magadról tíz dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább 10 blognak!

Írj magadról tíz dolgot!
1. Húha, azt hiszem, most unalmas leszek. Sajnálom! Szóval, aki még nem tudná diákmunkázni voltam igen, igen. Éljen!
2. Utolsó munkanapomon kinézve az ablakon olyan szép festő látvány fogadott egyfolytában, egyszerűen gyönyörű volt - akárcsak hazafelé sétálva.
3-7. Az érzelmeim megint fogalmam sincs, hol járnak egyes esetekben…, vagyis inkább emberekre gondolva, de ez már nálam igazán semmiség. Elég érzelgős vagyok és könnyen álmodozós, viszont ez már nekem is sok. Raquel előbb tudta meg, míg az osztálytárs-barátnőim, ami igencsak bizarr, ám tekintve, hogy csak távbeszélőn keresztül tudnék velük erről beszélni és kiönteni a lelkem érthető. Na, majd ha találkozunk…, habár szerintem pár nap alatt elmúlik, csak nem szabad erre gondolom. Jól leszek. Ezért is nem tud sokat kedves Raquel kolléganőm, - de fura ezt írni, pedig ez az igazság, - aki szívesen végighallgatott volna és kiönthettem volna neki a lelkem. Ezúton is köszönöm neki!
8. Szerintem egyhangú életem van…, bár rengeteg ember ezt mondja a sajátjától, szóval lehet, nem is annyira.
9-10. Mikor ezeket a sorokat írom éppen egy kritikaírás közben szabadultam el kifújni magam, ugyanis van még előttem pár… Azért szeretem csinálni, nehogy valaki félreértse, csak jó néha leülni és pusztán ellenni.

Válaszolj tíz kérdésre!
1. Mióta blogolsz?
Te Úristen! Ezt először meg kell néznem pontosan, mert az biztos, hogy augusztus vége fele és most lesz két éve, ámde pontos dátumot nem tudok. Kínos. Szóval: 2012. augusztus 14. Akkor még sem annyira vége, sokkal inkább közepe. Hát, igen, nagyon meg vagyok zavarodva.
2. Mit jelent számodra a blogolás?
Hűha, lényegében sokat, inkább az lenne a kérdés, mit fogok csinálni, ha nem jut időm rá? Sajnos tudom a választ, ugyanis következő iskolaévem, ami most szeptemberbe fog kezdődni pontosan ilyen lesz: tanulni fogok - nagyjából - éjt nappallá téve… és igen, stréber leszek. Végül is, ha úgy vesszük összefoglaltam, de akkor egy hosszabb mondatban: Amennyiben az írásról beszélünk, nem tudom elképzelni nélküle az életem, annyira hozzám nőtt, biztos vagyok benne, hogy hétvégenként valamit pötyögök és hétköznap, ha van egy szabad percem, - alias suliba megyek vagy abból jövök haza, eszek, - akkor ezek fogok kattogni tehetetlenül; - létezik pontosvessző, hogy tényleg egy mondat legyen, háhááá… tényleg nem vagyok magamnál - viszont ha a kritikaírást vesszük, akkor szeretek segíteni az embereknek és ha ezt itt éppen az őszinteségemmel tehetem, - ami alapjába véve is igencsak birtoklok, - akkor miért ne tehetném meg ezáltal?! Szóval igen, sokat.
3. Számodra mi a fontosabb? Szeretni, vagy szeretve lenni?
Azt hiszem, tekintve, hogy én nem vagyok elítélő és eredetileg szeretem az embereket, ezért a „szeretve lenni”-t válaszom. Ez olyan, mint az adni és a kapni, nem igazán lehet rá válaszolni, nehéz - nekem kicsit ezzel a gondolattal könnyebb.
4. Ha választhatnál magadnak egy szuper erőt, mi  lenne az?
Láthatatlanság. Tudhatnám, mit gondolnak a hátam mögött az emberek… habár lehet, a gondolatolvasás jobb lenne. Igen, gondolatolvasás. A gondolatolvasást választom!
5. 10/ mennyire értékeled magad külsőleg és belsőleg?
Uh, szinte, aki egy kicsit is ismer, az tudja, hogy nem vagyok megelégedve magammal. Néha rám jön a „Mit akarok én, szép vagyok.”-érzés, de elég ritka. Viszont tekintve, hogy éppen így érzek adnék magamnak egy… nyolcast?! Nem, hetest. Jó, hét és fél. Hét és fél a külső. A belső pedig tekintve, hogy zömben azért jó tulajdánságaim vannak -… szerintem -, ezért adnék egy nyolcast… Az egyik legnagyobb hibám miatt: nem vagyok elég magabiztos, csak úgy láthatsz így, ha éppen játszom vagy az aranyosságomról és a kedvességemről magyaráz valaki, mert azt le szoktam rendezni egy „Tudom.”-mal. És nem, még mindig nem vagyok beképzelt, csak tisztában vagyok a tulajdonságaimmal.
6. Hányadik osztályba jársz?
Ühm, most voltam tizenegy, szóval most leszek tizenkettő. Agytröszt vagyok, figyeld már! Tényleg valami bajom van…
7. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Most éppen tanítónő… Akkor majd nem leszek ilyen fura, ígérem!
8. Van kedvenc TV sorozatod?
Nincs, mostanában nem is nézek tévét… még a munkakezdés előtt sem, öcsém nézte, én félszemmel, akkor is írok. Viszont ha simán sorozat, - mivel Magyarországon nemigen adják, - akkor van.
9. Ha van, melyik az?
Ha ez megfelelő, akkor Teen Wolf.
10. Mit gondolsz Miley Cyrus „nagy változásáról”?
Bevallom, nem igazán vagyok képbe a hírességek-, sztárok-, celebek-világával, de amiről én értesültem az kb. annyi, hogy felnőtt. Oké, állítólag van egy-két ügylete, ami nem épp pozitív, de a zene munkássága nekem tetszik. Wrecking Ball - ami még emlékeztet is valakire sok számmal egyetemben. Éljen...

Tegyél fel 10 kérdést!
Sajnálom az unalmas kérdéseket!
1. Mikor és miért kezdtél blogolni?
2. Hogyan szoktad viselni a hajad?
3. Milyen zenét hallgatsz?
4. Milyen blogok fognak meg igazán?
5. Mi a fő célod az életben?
6. Hogyan érzed, melyik szó jellemez téged igazán?
7. Kik azok, akikre felnézel?
8. Hova szeretnél mindenképp elutazni?
9. Mivel szeretnél foglalkozni felnőttként?
10. Hallgatsz zenét, miközben írod a sztorit? Ha igen milyeneket, illetve ha nem, miért nem?
11. Hány blogot követsz, és ebből hányat olvasol?

Küldd tovább tíz blognak!
Hát, nálam ez a legnehezebb része. Találni legalább hármat... vagy egyet. Nos, ez  már megint nem tíz, sőt! Sajnálom!
Story of my life - Harry Styles fanfiction (Csak mert -, mint tudod, - már akkor szerettem, mielőtt elkezdtem volna bétázni és múltkor kedves, Raquel majdnem megsirattál. Szóval semmi kivételezés, megérdemelsz tőlem is egy díjat.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése