2014. július 22., kedd

Részlet az 5. részből

Kedves, Olvasóim!
A most következő részletről mindössze annyit -, hogy remélhetőleg, csak fokozzam a várakozók számát - magában a részben elég sok érzelem meg lesz található, ám ez semmi nem lesz a soron következőkhöz. Elég dramatikussá fog válni az múltjuk miatt.
Remélem, elnyeri a tetszéseteket a részlet!
Jó olvasást hozzá!
by: Timi



-  Mit szólnál ahhoz, hogyha elmennénk a tengerpartra? – vetettem fel az ötletet mosolyogva.
Mindketten megittuk már a reggeli kávénkat, sőt, végeztem a zuhanyzással, majd az öltözködéssel, s épp ballagtam vissza a konyhában a szőke sráchoz. Egy pirosas színű, fehér csíkos has pólót valamint egy világos, koptatott, szaggatott hatású rövidnadrágot viseltem a fülemben egy-egy piros, tollas fülbevalóval. A ruhadaraboknak nem örültem - gondolok itt főleg a felsőre -, ámde meleg volt, ezáltal nem volt igazán más választásom, amennyiben nem akartam megfőni. Egy kevés sminket is felvettem csak, hogy húzzam a pasi idejét… Nos, igen, még nem teljesen rugaszkodtam át a barátias viselkedésbe vele szemben, ellenben legalább megengedtem, hogy itt legyen. Tehát a magamra vitt arcfestékem egy kellemes, bronzos szemhéjpúdert, fekete szempillaspirált valamint barackos rózsaszínes rúzst képezett. A testőrökhöz nem illik a smink? Bizony elképzelhető, ezzel szemben én nőből vagyok, ma szabadnapjuk van, ráadásul ketten fogjuk eltölteni a napot, ezen okok miatt pedig igyekszem beilleszkedni a többi ember közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése