2014. július 15., kedd

Részlet a 4. részből

Kedves, Olvasóim!
Immáron a negyedik rész részletét tettem közzé, s biztosíthatlak afelől titeket, hogy a következő sorok igencsak homályosak lesznek számotokra, ha mégsem nagyon nagy elmék lehettek az a nem elhanyagolható tény mellett, hogy igencsak kiismertetek. Na, de komolyabbra fordítva a szót, remélem, hogy a lentebb látható, s olvasható szösszenet elnyeri a tetszéseteket!
Jó olvasást kívánok hozzá!
by: Timi


Tán mondanom sem kell, nem emlékszem semmire, s valószínűleg éghettem, de úgy rendesen, tisztességesen. Csupáncsak bizakodhatok benne, hogy Paul nem fog kirúgni, hisz mégiscsak dolgoznom kellene és nem könnyűszívvel rommá inni magam.
Apropó, ha már az előbb említett szóba került, amint megláttam első dolgom volt megbeszélni vele azt, hogy helyezzen át. Bizonyára mindenki soknak érzékelheti ezt a cselekedetem, hiszen Niall Horan csak elmondta a véleményét, ámde édesanyám részéről szláv vérrel is megáldott a sors, ugyanis az édesapja szerb volt, kik köztudottan elég heves vérmérsékletűek. No, mielőtt még azt feltételezné valaki, hogy elítélem őket vagy egyebek, gondoljon bele, én szintén az vagyok, elítélhetném emiatt saját magam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése