2014. július 8., kedd

Részlet a 3. részből

Kedves, Olvasóim!
Itt is lenne a beígért részlet a harmadik részből, mielőtt péntek lenne, s közzétenném magát a részt is.
Nos, nincs sok szövegelni valóm, ezáltal csupáncsak annyit tudok írni, hogy remélem, elnyeri mindenkinek a tetszését ez a részlet is!
Jó olvasást kívánok hozzá!
by: Timi



Ez a délután nem állt másból csak a futkosásból. Még jó, hogy levettem a magas sarkúkat, mert szerintem ennél a szintnél már akár annak is feltörné a lábait, aki mindig abban van… „Feltörné”?! Egy idő után nem lenne mit.
 Meglepő módon a bejáratnál lévő ötös csoportból Josh - igen, Josh, nem tudom, mi ütött belé vagy akár belém, hogy a becenevén nevezem - becsatlakozott a szervezésbe, ezáltal nagyjából a közepétől kezdve hárman végeztük a munkát. Mondhatni, egész jól kijöttünk ez idő alatt, hisz bár igaz, mentek a zrikálások, ellenben nem olyan szinten, mint eddig, s - nem hiszem el, hogy ezt mondom úgy, hogy a beképzelt bunkó lény is benne volt… kövezzetek meg, komolyan mondom, - egy igazi, összetartó csapatot alkottunk, melyben a már megemlített volt a legkitartóbb. Még én is fel akartam adni, pedig nagyképűség nélkül állíthatom, nem vagyok az a fajta, ám mikor meglátta, hogy egy asztal melletti széken ülök, görnyedten és - elmondása szerint - szemeimből messziről sütött a belefáradás lángja, odajött hozzám, lassan leguggolt elém, hogy egy szinten legyünk, majd lelket öntött belém. Furcsa. Rettenetesen furcsa volt, de tetszett, hogy így is tudunk viszonyulni egymáshoz; sokkal jobb lenne, ha ez mindig hasonlóképpen történne… csakhogy általában egy barom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése