2014. július 1., kedd

Részlet a 2. részből

Kedves, Olvasóim!
Őszinte leszek, eléggé elkezdtem aggódni azért, hogy esetleg nem felel meg valakinek ez a nyári kezdés, de remélem, ez senkit sem tántorít el attól, hogy elolvassa a történetet!
Bizakodom benne, hogy tetszik, s ezáltal még kíváncsibbak lettetek a folytatásra!
Jó olvasást kívánok ehhez a szösszenethez!
by: Timi



Niall észlelve, teljesen abnormális ruha van rajtam, elképedő tekintettel vizslatott, majd feleszmélve elmosolyodott, s megjegyezte, hogy remekül áll, máskor szintén hordhatnék ilyet. Nos, szerintem még mindig egyszerűen csak kedves, ezért ennek megfelelően reagáltam szavaira, ám előtte természetesen elmondtam egy „Köszönöm!”-öt is.
Felkapva magamra a cipőmet valamint az ékszereket, úgy véltem, illene keveset sminkeltem, amit a füstös szemekkel megoldottam.
Mivel még ezután is volt egy kevés időnk, Nialler a telefonjával szórakozott, miközben engem várt, hogy kész legyek, ugyanis már menetkészen állított be hozzám. Beledobáltam minden fontos iratomat a tatyómba, eztán fekete körömlakkal lekentem körmeimet, s elbeszélgettem ezt az időt a szőke védencemmel, oly’ csekélységekről, mint példának okáért lesz-e ott étel is… Igen, ez rettentően fontos mindkettőnknek, mivelhogy attól még, hogy nem vagyok megelégedve az alakommal az nem kifejezés, ha azt mondom, szeretek enni… Talán pont vagyok ezért olyan, amelyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése