2014. július 20., vasárnap

1. díj

Kedves, Olvasóim!
Mint ahogyan azt a címben olvashatjátok megkaptam ezen blogom első díját - amit Raquelnek és a Story of my life blogjának köszönhetek. Kedves, Raquel, hálás vagyok, amiért rám is gondoltál és a levélben elhangzott kedves szavaidért úgyszintén.



Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Hosszú évek óta imádom a zongorát és a gitárt… szóval ha fiatalabb koromban jöttem volna erre rá, lehet, hogy most tudnék is valamelyiken játszani.
2. El akarom olvasni A beavatott című könyvet. Valaki azt mondja, hogy jó, valaki meg pont az ellenkezőjét… De mindegy, én már elhatároztam, hogy a film előtt elolvasom.
3. Oh, említettem már valaha is, hogy odáig vagyok a Teen Wolfért? (Igen, drága, Viktória, megfertőztél.)
4. Most leszek utolsó éves a középiskolába, szóval parázok… főleg, hogy így hogyan fogok írni, meg minden blogos cuccot is megcsinálni, de nem kell aggódni, meg fogom oldani.
5. Utálom a kétszínű embereket.
6. Rosszul vagyok attól, ha valaki bármi más alapján ítél, mint az alapján, milyen is az ember. (pl.: vallás, bőrszín)
7. Szeretem az angol nyelvet… beszélni és nem tanulni.
8. Amikor ezeket a sorokat írtam aznap, szinte közvetlenül előtte lenyomtam nyolc óra diákmunkát, előtte fájt a fejem, aztán amikor írtam megint valami miatt fájlaltam és 0:38 volt.... Pedig néhány órával azelőtt annyira álmos voltam, hogy majd’ lefordultam a székről. Igen, éjjeli bagoly vagyok.
9. Művészlélek vagyok, ami az írás miatt nem meglepő.
10. Utálnám, ha szembejön velem a ruhám és hála Istennek ez még sohasem fordult elő.
11. Ez a tanítási évem alatt annyi minden történt velem, hogy az őrület. Kész érzelmi-hullámvasút voltam… Bár inkább igazán lent voltam, mintsem fent.

11. kérdésre a válaszom:
1. Van férfi ideálod?
Hűha, erről a két osztálytárs-barátnőm sokat mesélhetne. (Jah, igen, innen üzenem nekik, hogy még mindig szeretem azt a települést, amiből kitiltottak… Mármint a barátnőim.)
De hogy a kérdésre válaszoljak. Őszintén, nemrég írtam egy listát a telefonomba, elgondolkoztam ezen. Nem szeretem, ha egy pasinak szemüvegje van. Sohasem szerettem, noha imádom a gyíkszemüveget és állítólag még jól is áll, szóval egy olyan kell.
Visszatérve, a szemszín mindegy, akárcsak a hajszín, - noha lehet, jobban szeretem a barnát, - de legyen rövid haja és esetleg zselézett, beletúrós. Igen, imádom, amikor messziről kiállt, hogy „Túrj belém!”. A test… nos, legyen vékony, s nem mínusz „pont”, ha esetleg még izmos is… egy határig. Nincs szükségem izomkoluszusra, aki ha kicsit erősebben megölel, összetörök. Mostanság megrögzött mániám, hogy egy férfi, aki bejön nem árt, ha 175 centiméter magas… de mindenesetre ne legyen két méter, viszont 164 vagy alatta sem, mert szükségem van arra, hogy magasabb legyen nálam. Noha nem ítélem el azokat a párokat, ahol a nő magasabb. Aztán lehet, hogy a belsővel kellett volna kezdenem, mert egy külső lehet, hogy ezres, az mit sem ér, ha a belső mínusz százezer. Szóval nem árt, ha kedves, figyelmes, udvarias - ez utóbbi rettentően fontos, ettől érzi egy nő azt, hogy nő, apró kis gesztus, mint hogy előreengeded az ajtóban és elég arra, hogy feldobd pár percre, elmosolyodjon. Jah és attól még, hogy valaki figyelmes az nem azt jelenti, hogy papucs. Szóval legyen saját véleménye! És a legfontosabbat utoljára hagytam: már az első pillanatban fogjon meg valami benne. Lehet az éppen egy olyan apróság is, hogy nem a szőke haj-kék szem, barna haj-barna szem leírás illik rá, hanem bármi már. Apropó, a korkülönbség ameddig nincs köztünk hat év nem tud különösebben zavarni. (Cseppet sem ítélem el azokat a párokat, ahol több… habár bevallom, ha nagyon sok - például húsz év -, azt már én is furcsának tartom.)
És most jön a kedvenc részem - igen, imádok ilyenről papolni, mégiscsak nő vagyok - kik az ismert álomideáljaim? Ha hosszabb ideje velem tartasz kedves olvasóm, nem meglepő, ha Louis Tomlinson az első ember, akit megemlítek. Emellett pedig muszáj megemlítenem Luke Hemmingset is - khm, aha, csak úgy mellékesen megjegyezném: fél év van köztünk -, azonban felsorolhatnám még nyugodsz szívvel sok embert, például a One Direction vagy a 5 Seconds Of Summer tagjait. Apropó, ha valaki esetleg megtalálná nekem belsőleg és külsőre is a Teen Wolfban Dylan O'brien alakította Stiles-ot, nos, szerintem nekem ő is szuper lenne.
2. Milyen idegen nyelven tanulnál meg szívesen?
Tekintve, hogy nyolc éven keresztül tanultam németet -, ami nagyjából annyira volt jó, hogy megutáltatták velem, nagy nehezen csak-csak megértetném magam és eladni csak nem adnának el - valamint tanulok - ez volt a hetedik éve - angolul, ezért a spanyolt mondanám, ugyanis az is nemzetközi és habár a zenéjüket nemigen szeretem, biztosan ezt vágnám rá egy ilyen kérdésre. Szóval igen; spanyol.
3. Kedvenc színed?
Hm… Mostanában rákattantam a színekre, szóval ez fogós kérdés. Szeretem a visszafogott színeket, a krémszíneket, fagyi-színeket, szóval az összes lágyat, kellemeset.
4. Ha ajánlani kéne egy sorozatot mi lenne az?
Teen Wooolf. Egyértelmű, imádom.
5. Kedvenc média személyiséged?
Nem vagyok oda a médiáért, szóval ezt inkább hagyjuk.
6. Kiben bízol meg minden körülmények között?
Egyszer eljátszotta valaki a bizalmam, azóta rettenetesen nehéz bárkibe is megbíznom, mindenkiben egyből azt keresem, hogyan köthet belém a mondataim vagy cselekedeteim által, hogyan tehet velem rosszat… Szóval rettentően nehéz bárkiben is, ámde van két ember, akikbe úgy bízok, hogy néha meglepődök, mit mondok el természetesen. Igen, ők megint az osztálytárs-barátnőim.
7. Melyik könyvet olvastad utoljára?
Őszintén? Fogalmam sincs… Az utolsó könyv, ami beugrott az a földrajzkönyvem volt… Hát, öhm, igen… mindezt úgy, hogy cseppet sem vagyok stréber. (Nem irónia!)
8. Nyomon követed a Foci VB alakulását?
Természetesen, ugyanis a családom szereti a focit, ezáltal én ebbe születtem bele, amit cseppet sem bánok.
9. Ha bárhova költözhetnél a világon, merre telepednél le?
Sajnos Londonban még sohasem jártam, de tekintve, hogy immáron nincs nagy bajom az esővel oda… vagy Sydneybe… ha nem lenne annyi kígyó Ausztráliába... Bár lehet, inkább egy ezekhez a nagyvásárokhoz közeli kisebb városkát mondanék, ugyanis néha idegesít, ha sok ember van egy helyen. Úgy érzem, megfulladok...
10. Használsz közösségi oldalakat?
Természetesen… többnyire, merthogy mostanában nem lógok sokat semelyiken. Van twitterem, facebookom, aztán myvipem és iwiwem is, de ez utóbbiakat már cseppet sem használom. A twitteremnél, aki fontos „csillagoztam”, szóval nagyjából ekképp kerülök mindig oda… kivéve, ha nincs valami mélyre szántó gondolatom vagy nem unatkozok olyan szinten. A facebook pedig csak kb. a barátnőimmel beszélgetéssel kapcsolódik össze.
11. Tumblr vagy wattpad?
Wattpad és hamarosan minden kedves olvasóm megértheti az okát.

11. kérdés
Sajnálom az esetleges gyatra kérdéseket!
1. Ha egy szóval jellemezned kell magad, mi lenne az?
2. Milyen zenéket hallgatsz?
3. Ha lehetne 3 kívánságod, akkor mik lennének azok?
4. Szeretnél majd tetoválást?
5. Írás közben szoktál zenét hallgatni?
6. Szerinted melyik szó jellemezi a blogodat?
7. Honnét jött az ötlet a blogod témájához?
8. Kitől kaptál legutoljára SMS-t?
9. Sírtál már blogon/könyvön/filmen?
10. Melyik a kedvenc filmed?
11. Jól kijössz a szüleiddel?

Küldd tovább 11 embernek!
Hát, azt már az elején tudtam, hogy nem lesz annyi, de azért nézzük a neveket.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Timi Dreams!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, sokat jelent, hogy gondoltál rám! <3

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves, FantasyGirl!
      Igazán nincs mit! Boldogan adtam neked is.
      További szép napot!
      Timi
      xx

      Törlés