2014. június 24., kedd

Részlet az 1. részből

Kedves, Olvasóim!
Először is szeretném ezúton megköszönni, hogy ennyien vagytok már most itt! Nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Bár tudom, nem sok helyen lehet részletet olvasni, ámde úgy véltem, én nem leszek ilyen, s hogy ne legyen ennyi ideig - jó, tudom, csak egy hét lenne, de én azt mikor ezeket a sorokat írom soknak érzem - bejegyzés nélkül a blog, ezért kitaláltam ezt a dolgot.
Remélem, sokatoknak felkelti az első részre az érdeklődését!
Jó olvasást kívánok ehhez a szösszenethez, mely jelenleg még nem igazán mondanám érdekfeszítőnek, ámde a későbbiekben nem biztosan mondhatom ugyanezt, főleg, hogy mindig az adott rész első pár sorát olvashatjátok keddenként.
by: Timi



Helyzetjelentés: tökéletes idő van Santiagoban. Hétágra süt a nap, lágy szellő fúj… No, de nem vagyok ennyire begyöpösödött, csak néhány elvemhez ragaszkodó személy.
Nem meglepő módon, miután beszéltem Niall-lel találkoztam még a One Direction énekeseivel, ezért megtudhattam azokat az esetleges információkat, hogy hol tartják a bulit, s miben érdemes elmennem, ugyanis úgy gondoltam, a mondhatni munkaruhámat - értsd: jobb esetben farmernadrág és visszafogottabb színű és mintázatú póló, rosszabban pedig alkalmi nadrág valamint fehér blúz - lecserélem egy teljesen átlagos viseletre azok után, hogy megtudtam, az ő szavaikkal élve „jó kis bulinak nézünk elébe”, na, meg megígértettem velük, hogy ne igyák le magukat a sárga földig, én is hadd érezzem egy kicsit jól magam. Ők persze belementek, hisz azért mindannyian tudták, nem sétagalopp az, amit vállaltam… még akkor sem, ha valóban, igaz, én magam jelentkeztem erre a feladatra, senki sem kért meg rá, nemhogy megparancsolta volna… Bár, igazság szerint, nekem csupáncsak Niallerre kellene odafigyelnem, nehogy valami ökörséget tegyen, nálunk, a csapatban ez úgy működik, hogy mindenki a rá beosztotton kívül valamilyen szinten odafigyel a többiekre is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése